Bonus Minggu Ini-Panduan Jimat Minyak Kereta!!

Salam 3 Ramadhan..

Hm..rasanya, mulai dari minggu ini, saya akan cuba utk memberikan ebook2 PERCUMA kpd anda. Jangan risau, memang x dikenakan sebarang bayaran. Saya sekadar mahu berkongsi sebarang maklumat dan informasi berguna yg saya ada utk kebaikan kita bersama. Jadi, jgn malu jgn segan jgn takut. Anda hanya perlu ikuti beberapa langkah mudah sahaja utk mendapatkan Ebook PERCUMA ini..

BONUS MINGGU INI-EBOOK PANDUAN JIMAT MINYAK KERETA

Ebook ini akan menerangkan kpd anda beberapa langkah yg perlu diambil bagi membolehkan anda menjimatkan penggunaan minyak kereta. Satu panduan yg amat berguna utk dikongsi bersama terutama kpd mereka yg sentiasa menggunakan kereta dalam urusan seharian.

Bagaimana utk mendapatkannya??

Emel kpd saya(syafiq_ryu007@yahoo.com).Saya akan menghantar link utk mendownload Ebook ini kpd anda dgn kadar yg segera. Jika emel dari saya tiada di dalam inbox, sila periksa di bahagian Spam.

Mudah bukan? Benda baik x baik simpan sorang2. Hehe..Selamat berjimat!!



0 comments:

Post a Comment

Aku, Blog, Bisnes dan dot dot dot

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sekadar sebuah medium untuk cetusan idea, luahan pemikiran, perkongsian maklumat dan apa sahaja yang terlintas di kepala dan hati. Mungkin juga untuk merekod perjalanan kehidupan, menuju titik kejayaan. (Pergh ayat xnak gempak,hee) Kesimpulannya...aku nak jadi jutawan!! Haha..Dan berjaya dunia & akhirat, insyaAllah..Now, let's go!!